دوشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۱۲

حافظی:

طرح مناسب سازی و مبلمان شهری خیابان آبشار به انجام رسید

حافظی، مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین، گفت: طرح مناسب سازی و مبلمان شهری خیابان آبشار حدفاصل بلوار شهید بهشتی تا خیابان تربیت توسط سازمان خدمات طراحی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین؛ محمد اسماعیل حافظی گفت: نظر به درخواست شهرداری مناطق چهار در خصوص تهیه طرح مناسب سازی و مبلمان شهری خیابان آبشار، این سازمان پس از بازدید به عمل آمده و بررسی میدانی و طرحهای بالادستی، اقدام به عقد قرارداد با مشاور و تهیه طرح فوق نمود و پس از تهیه طرح و برگزاری جلسات متعدد، پروژه فوق مورد تصویب قرار گرفت و به شهرداری منطقه چهار جهت اجرایی شدن ارسال شد.

 

این مسئول افرود: از نکات حائز اهمیت در طراحی این محور، طراحی مبلمان شهری یکدست و مناسب با فضاها و موقعیت خاص کاربری های موجود و بافت منطقه، استفاده از مصالح ثابت و غیر لغزنده جهت سهولت حرکت و ایمنی بیشتر، استفاده از رمپ به جای اختلاف سطح های نامناسب با حداقل شیب 8 درصد جهت سهولت استفاده افراد کم توان و معلول می باشد.

 

مدیر عامل سازمان خدمات طراحی گفت: از دیگر موارد حائز اهمیت در این طرح، طراحی مسیر نابینایان و مسیر تجهیزات و مبلمان شهری در طول محور و طراحی مسیر پیوسته فضای سبز در مجاورت پیاده رو به منظور افزایش زیبایی بصری است.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط