چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۲۶

علمی ،معاون شهرسازی و معماری شهرداری قزوین:تاکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت مهندسان شهر قزوین در اجرای طرحهای شهر دوستدار کودک

علمی ،معاون شهرسازی و معماری شهرداری قزوین بر لزوم استفاده از ظرفیت مهندسان شهر قزوین در اجرای طرحهای شهر دوستدار کودک تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین؛سید محمد علمی در سمینار تخصصی" آشنایی با الزامات طراحی شهر دوستدار کودک" که در سالن اجتماعات نظام مهندسی ساختمان استان قزوین برگزار شد، افزود: به مناسبت هفته ملی کودک با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان و سازمان خدمات طراحی شهرداری، این سمینار تخصصی در دستور کار معاونت شهرسازی و معماری که دبیر خانه شهر دوستدارکودک نیز در آن مستقر است قرار گرفت.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم با هم اندیشی و بهره گیری از نظرات تخصصی پیرامون استاندارد ها وضوابط در حوزه شهر دوستدار کودک اقدامات مثمر ثمری را در سطح شهر قزوین داشته باشیم .

 

 وی ادامه داد: در این رویداد مهندسان معمار و شهرسازی شهر قزوین در کنار مدیران وکارشناسان شهر قزوین حضور دارند تا مروری بر استانداردها و ضوابط و اسناد فرادستی که متضمن دستیابی به شهر دوستدار کودک است داشته باشند.

 

رییس شورای اجرایی شهر دوستدار کودک با اشاره به اینکه شهر دوستدار کودک شهری است که کودک در آن محترم است،خاطر نشان کرد: شهر دوستدار کودک باید مکانی برای تربیت سالم کودکان و زمینه ساز رشد اجتماعی ، روانی ،جسمی و معنوی کودکان باشد.

 

وی با اشاره به اقدامات شورای اجرایی شهر دوستدار کودک تصریح کرد: ما در این شورا ،سازمانهای مختلف شهرداری قزوین را در کنار خود داریم که  هر کدام از آنها تکالیف و وظایف خودشان را برای رسیدن  به شهر دوستدار کودک اجرا می کنند.

 

به گفته معاون شهرسازی ومعماری شهرداری قزوین، این سمینار می تواند آغاز کننده این ماجرا باشد که ما در ساختمانهای شهر قزوین و عرصه های عمومی شهر با استفاده از ظرفیت مهندسان شهر به شهر امن تر، مناسب تر برای زندگی و زیست کودکان شهر نزدیک شویم.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط