چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۲۶

حافظی:

بازدید علمی‌و آشنایی کودکان با مرکز رشد و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

توسط معاونت شهرسازی و معماری شهرداری و با همکاری سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین به مناسبت هفته ملی کودک برگزار شد؛ بازدید علمی‌و آشنایی کودکان با مرکز رشد و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

به مناسبت هفته ملی کودک، تعدادی از کودکان و نوجوانان ممتاز پرسنل شهرداری به منظور آشنایی با مرکز رشد و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از این مرکز بازدید نمودند.

بر اساس این گزارش؛آشنایی با فناوری های نوین،مفاهیم و تفکر کارآفرینی و دستاوردهای مرکز رشد از جمله اهداف این بازدید علمی می باشد.

دکتر حافظه پور دهقان ،عضو هیات علمی گروه معماری دانشگاه آزاد و رییس مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز در این بازدید به تشریح بخشهای مختلف این مرکز پرداخت.

گفتنی است؛در این بازدید علمی دانش آموزان حاضر در برنامه با بخشهای مختلف مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از جمله نمایشگاه دستاوردهای مرکز  رشد دانشگاه آزاد اسلامی، ماشین های برقی،هیبریدی و خورشیدی و ربات های آتش نشان آشنا شدند و در جریان اقدامات علمی این مرکز قرار گرفتند.

همچنین برگزاری پنل تخصصی آشنایی با تفکر خلاقانه در حوزه کسب و کار و ارایه اقدامات چند شرکت دانش بنیان و فناورانه  از جمله چراغ های هوشمند،بازی سازی رایانه ای و آشنایی کودکان با فضای اشتراکی این مرکز  از دیگر برنامه های این بازدید علمی بود .

پایان پیام

 

تصاویر مرتبط