سه‌شنبه ۱۳۹۱/۰۳/۰۹

حافظي، مدير عامل سازمان خدمات طراحي شهرداري قزوين خبرداد:

احداث سرويس بهداشتي زير پل روگذر 7 دي (نادري)قزوين

پروژه طراحي سرويس بهداشتي زير پل روگذر 7 دي به سفارش معاونت خدمات شهري، توسط سازمان خدمات طراحي شهرداري قزوين به پايان رسيد.

 

محمد اسماعيل حافظي، مديرعامل سازمان خدمات طراحي شهرداري قزوين افزود :سرويس هاي بهداشتي عمومي از جمله ابزارهاي مبلمان شهري در تامين حداقل نيازهاي مردم در فضاهاي عمومي و از عوامل تاثيرگذار در بهبود کيفيت فضاهاي باز شهري محسوب مي شوند.
به گزارش روابط عمومي سازمان خدمات طراحي شهرداري قزوين، حافظي دسترسي سريع و آسان شهروندان به امكانات شهري را به عنوان يك اصل ضروري در مديريت شهريدانست و اظهار کرد: از اين رو در مكان يابي اين فضاها ميزان مراجعه مردم و نياز واقعي بايد همواره مد نظر قرار گرفته و انتخاب مصالح مناسب در اجراي سرويس هاي بهداشتي عمومي و نوآوري در طرح ها نيز مي تواند به توليد نماهاي شهري مطلوب نيز كمك کند .
وي افزود: سرويس بهداشتي زير پل روگذر 7 دي در زير آخرين دهانه پل (جنب كوله جنوبي) با وسعت 40 متر مربع، مشتمل بر دو بخش جهت استفاده آقايان و بانوان با ورودي هاي مجزا و در نماي اين سرويس بهداشتي عمومي ايجاد يك بدنه ي آراسته ي شهري مد نظر بوده است.
مدير عامل سازمان خدمات طراحي اضافه کرد: به همين منظور از يك قاب با طرح كاشي كاري شكسته به صورت پيوسته در نماهاي شرقي ، شمالي و غربي استفاده و در فضاي داخلي سرويس ها، از پارتيشن هاي مقاوم در برابر آب و رطوبت، مستحكم، بهداشتي و خراش ناپذير با طراحي مدرن و زيبا، با سهولت شستشو و سرعت بالا در اجرا، پيشنهاد شده است.
حافظي در پايان با بيان اينکه طرح نهايي اين مجموعه، با هماهنگي معاونت خدمات شهري جهت اجرا به شهرداري منطقه يک ارسال شده استخاطر نشان كرد: در آغاز آبان ماه سال جاري طرح نهايي پروژه به منظور بهره برداري به سازمان ميادين ارسال شد .
لازم به ذکر است پروژه سرويس بهداشتي زير پل روگذر 7 دي توسط الهه السادات حسيني، كارشناس سازمان خدمات طراحي طراح شده است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط