چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۰۷

نشست تخصصی معاونت های شهرداری قزوین با واحدهای فناور مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

در راستای بهره برداری حداکثری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان بومی در استان قزوین و حل مسائل و معضلات مدیریت شهری، نشست تخصصی معاوت های شهرسازی و معماری، خدمات شهری و فنی و عمرانی شهرداری قزوین با مدیریت مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و واحدهای فناور مرتبط از حوزه مدیریت شهری در سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین؛ در این نشست پور دهقان مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی شهر قزوین ضمن معرفی ظرفیت های کم نظیر این مرکز خواستار افزایش تعامل در جهت خدمت رسانی از طریق شرکت های دانش بنیان بومی به شهرداری قزوین گردید.

این مسئول بیان کرد: در این جلسه هر کدام از شرکت ها نسبت به معرفی خدمات و محصول خود که در راستای حل مشکلات و معضلات شهر قزوین بود اقدام نموده و با مدیریت و همفکری معاونین و مدیران و کارشناسان شهرداری قزوین پروژه های کاربردی و مشخص استخراج گردید که پس از تهیه شرح خدمات مشخص نسبت به انعقاد قرارداد اقدام شود.

همچنین در این جلسه علمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری قزوین بر عزم جدی این حوزه معاونت از بهره برداری از دانش روز و تکنولوژی های نوین با استفاده از کارشناسان متخصص بومی تأکید نمود و جناب آقای مهندس میراشه ضمن قدردانی از رویکرد جدید شهرداری قزوین همراهی حداکثری این حوزه معاونت را در راستای تحقق اهداف تعریف شده اعلام کرد.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین متولی پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه معرفی شد  و نمایندگان تام الاختیاری در هر یک از پروژه های تعریف شده نیز معرفی شدند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط