شنبه ۱۳۹۹/۱۲/۱۶

حافظی:

بازطراحی پروژه بوستان شهید بهشتی به پایان رسید

محمد اسماعیل حافظی، مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین، گفت: بازطراحی پروژه بوستان شهید بهشتی با توجه به درخواست شهرداری منطقه دو، توسط سازمان خدمات طراحی انجام و جهت اجرا تحویل آن حوزه شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین؛ حافظی گفت: کارایی حداکثری و انعطاف پذیری طرح برای پاسخگویی به نیازهای سایت، توسعه امکانات دید و منظر و ارتقاء کیفیت بصری سایت از اهداف طراحی آن به شمار می رود که با توجه به موقعیت قرارگیری آن مکان مناسبی برای اقشار مختلف و گروه های سنی متفاوت بود و بخشی از نیازهای اجتماعی شهروندان  را نیز فراهم می کند.

مدیرعامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین افزود: در انجام این پروژه ضمن بررسی فضای موجود، با حداقل دخل و تصرف در طرح اوليه اقدام به باز طراحي و ارائه طرح خلاقانه جهت فضاسازی و هویت بخشی به فضای موجود در محدوده مورد مطالعه صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: در روند طراحی، ابتدا مطالعات کاملی از وضع موجود سایت به واسطه مشکلات بصری و عملکردی وترافیکی و ... انجام گرفت و در پایان طرح ها و نقشه­های پیشنهادی برای اصلاح مشکلات موجود ارائه شد. یکی از اهداف اصلی این طرح ساماندهی کیوسک­های موجود در این بوستان می باشد که به لحاظ سیماو منظر شهری وضعیت نابسامانی را ایجاد کرده است.

پایان پیام

تصاویر مرتبط